Tema: Re: Zemynine Graikija
Autorius: donald
Data: 2018-01-31 23:55:31
Monodendri mes ir nakvojome. Patys į tokį žygį nėjome, neturėjome tam
pakankamai laiko. Po pietų turėjome išvažiuoti, o ten visos dienos
žygis. Iš pačio Monodendri yra neilgas kelias iki kanjono, yra
informacija. Praeini pro įdomią bažnytėlę ir toliau gali eiti kanjono
kraštu. Bet čia daug maž kanjono viršumi. Takelis vis siaurėja, tai nuo
kompanijos nervų stiprumo ir aukščio baimės priklauso, kiek toli eisi...

Visos dienos žygius pasiūlys viešbutukas, kuriame apsistosi. Jie
paaiškins nuo kur pradėti, o kai nueisi, parsiveš tave iš galinio taško
su busiku.

2018-01-30 09:52, Gipsas rašė:
> dekui, gali biski daugiau info?
> man tai idomu, tarkime ataziuoji su masina I koki Monodendri ir hikini
> per kanjona iki Vikos ar Papingo...
> Pasieki ji..kas toliau...kaip su grizimu? :) masinos tai aname kanjono
> gale, blyn..yra kokiu variantu?
> Gali truputi placiau apie sita savo zygi papasakot>?
>
> "donald" <nera@pasto.lt> wrote in message

>>> 4-4.5 val. ar nerealu per tiek nuvaziuoti? Kas per kelias ten, ne
>>> autobanas?