Tema: Re: Zemynine Graikija
Autorius: Donatas
Data: 2018-01-28 12:18:50
Labas,
yra du keliai vienas mokamas - autostrada kitas lygiagreciai nemokamas,
vaziavau nemokamu - todėl toki laiką nurodžiau. Tikėtina, kad mokamu,
4-5 val yra realu. Tik kaip sakiau, daug kur  rašo 3-5 Eur, bet
neparašo, kad už segmentą, kurio ilgis iki 50km. kartais kas 20km reikia
mokėti, todėl sumos iseina nemazos.

Kadangi kelione buvo darbine ir teturejau 3 dienas centrineje dalyje,
daugiau neapvaziavome (aciu už Vikos Gorge nuoroda, gal kada pravers),
Paprastai visi konjonai mano aplankomi, todel tikrai vaziuociau.

Jei tektu vaziuoti is centrines dalies i Patras vakarine dalimi yra
nauja magistrale, bet navigacijos senesnes nei 1-2 metu dar neturi-
todel pasinagrinek kelius toje vietoje.

Kadangi buvau labiau i pietus Sparta - Tripolis, siauriau iskysulio
nebuvau.
Petra - manau nera labai lankytinas miestas. Reiktu paziureti Agios
Dimitrios- nors tokiu piliu Graikijoje labai daug. Jau anksciau mieti
objektai Caves of diros - ziurekit laika internete, nes vieta super, bet
sako kartais problemos su patekimu; Tenaro Lighthouse - reikia eiti
pakankamai nemazai, tai pravaziuojant ir vakarop galit nespeti.

Masina ememe is GoldCar tiesiogiai is jus puslapio, tuo metu dar buvo
pigiau nei per rentcar ar pan.  Buvo siek tiek baimes, kad ne oro uoste,
bet aptarnavimas labai geras, be problemu oro uosto aiksteleje matesi
keli mikriukai(ir kitu kompaninu) nuvezantys prie masinu nuomos
aiksteliu. Tvarka tiko ir patiko , varuotojai turi sarasus, labai ziuri
ir laukia klientu.
Konkreciai GoldCar patiko: masina buvo apynauje, kaina tik 80eur uz
savaite vietoje >120 nuomojant oro uostu rentalcaruose.  Apziura labai
aiski: vaiksto su plansete ir liniuote - matuokle , jei kas is kart
fotkina ir zymi.

Donatas