Tema: Re: Neapolis
Autorius: ROOTS
Data: 2017-11-13 01:25:15
Praktiskai svajoniu darbas.

"S.Vyt"  wrote in message news:ou6dqu$jhs$1@trimpas.omnitel.net...

Kai kada veziojuos dvirati. Beto, esu mates ir aplankes dauguma
objektu, tu kuriuos norejau aplankyt, arba pabuvojau ten, kur
garbes reikalas uzsidet pliusiuka- venecija, triumfo arka, pizos
bokstas. Sakiau, manes barokas, kaip augusio senamiesty (mokykla
ten ir pabegus is pamoku bastydavomes po senamiesti, landziodavom
po griuvesius, sovietmeciu apgriuves jis buvo) visiskai nezavi.
Architektura tik ispanijoj man pasirode idomi, ypac andaluzijoj.
Mane zavi kalnu didybe, tas ir is masinos gerai matosi, alpes,
bet ispudingiausia tai norvegija, po jos alpes gerokai
nublanksta. Nu tik pliusas kad alpese kokioj sveicarijoj gali
nusimaudyt po kalnu upeliuku, kriokliu, (salia vieno parkingo
visi furistai varo maudytis vasara jei pro sali vaziuoja, salta,
bet per karsti nieko) norvegijoj net vasara brrrr.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/