Tema: Re: Neapolis
Autorius: bzik
Data: 2017-10-27 11:37:30
Iš šios kelionės (Neapolis-Sorento apylinkės-Roma), Neapolis gyviausias, su
daugiausia emocijų. Taip, apšiuręs, šiukšlinas, siauromis gatvelėmis
lekiantys motoroleriai, daug pypsėjimo, nes nėra šaligatvių ir t.t. Bet man
jis natūraliausias. Visiškai neturistinis. Nors ir kažkokių super objektų
nelabai yra. Žioplinėjančių turistų nedaug. Į tokius orientuotos
infrastruktūros nėra. Dalyvauji veiksme kaip vietinis ir man tas patinka.
Jei reikia dėmesio, komforto, paslaugų, šis miestas nuvils. Jų nelabai yra,
o ir požiūris gan px'istiškas (atvykom į vietą - apie apartamentus jokios
info, niekas nieko nežino. Skambinam. Žada būt po 5min. Po kokių 20 klausiam
kur tu. Tuoj tuoj, būsiu už 10. Kol patekom į butą, praėjo gal 40min.
Atskira kalba apie neveikiančią įrangą ir kt. buitinius dalykus, kurie
nurodyti, bet nelabai yra).
Pramogų vietų neieškojom. Temstant centrinėj daly yra kelios gatvės su
daugiau judėjimo, o žengi 20m į šoną ir visiška tyluma, vienas kitas
praeivis. Tad ir mitybos vietas reikia susižiūrėt iš anksto, nes išėjus už
kampo gali nieko nerast.
Mieste gan daug juodaodžių, Š.Afrikos gyventojus primenančių. Su tokių
kriminalu susidūriau tik stoties rajone, dienos metu, kai iš paskos ėję 3
veikėjai atsegė kuprinės kišenę. Deja, buvo tuščia :) Vakare gatvėse niekas
nesikabino.

"Gipsas"  wrote in message news:os1n6l$u80$1@trimpas.omnitel.net...

lauksim ispudziu...