Tema: Re: Salomon Conquest GTX Walking Boots
Autorius: route 666
Data: 2017-07-13 12:20:28
Įmesk savo skelbimą į Turizmo konfą. Ten greičiau pirkėjas turėtų atsirast.

p.s. Kuo man Salomonai patinka, tai kad jų dydis stabilus ir nebaisu
siunčiantis pirkt. Sudrožęs jau ne vieną porą kedų bei sandalų ir dar
nešioju. Tiesa, trekinginių neturėjęs, bet reik nepamiršt, kad tokio tipo
batų ir laisvumas turi būt kitoks nei paprastų kasdienio tampymo.