Tema: Re: Salomon Conquest GTX Walking Boots
Autorius: vrm
Data: 2017-07-13 10:09:28
Tai mano ir yra siauresnė, bet šį kartą apsišoviau ant ilgio.
Conquest pas mus tik vaikiški dydžiai buvo likę, max 42, tad pasimatavau
brangesnius Quest 4D UK10.5, atrodė kaip ir ok, tad ilgai nelaukęs
užsisakiau iš UK šiuos Conquestus, bet jie trumpoki, nebent su plona
sportine kojine :(
Su gražinimais/keitimais tingėjau santykiauti, tai iškarto užsisakiau UK11,
o šitie dar kažkiek paderinus kainą turėtų išeiti, dabar visokie žygiai
madoj :)