Tema: Re: Balstog?, Lenkija
Autorius: fenix@w
Data: 2017-06-28 13:08:26
2017.06.28 11:22, paulius_cliff rašė:
> nu cia sakau kaip kas vertina, man shopingas yra sugaistas laikas , o ne
> pramoga. as perku viska ne tada kada reikia, o kada uzsuku I pc ir buna
> -40% ir patinka :D
> jei reik kazokio konretaus brando modelio ir .t.t. tada sutinku zinat
> kiek lt kainuoja galima taupyti.
> nes siap savaitgaliai smagiau prie juros , o darbo diena aukot
> financiskai brangu.

mes darem isvyka shopping + atostogos. nakvojom Augustave, po kanalus
paplaukiojom, gamtoj pabuvom. Grazus miestukas.
pirkiniu planavima as kazkiek ivaldes, galvoju visada apie sekanti
sezona, t.y. dar pries tai, kai parduotuvej pasirodo to sekancio sezono
prekes. irgi perku praktiskai tik su 40%, bet i ka atkreipiau demesi,
kad PL tos pacios prekes isparduotuvese pigiau nei pas mus
isparduotuvese. su dzinsais jau rasiau - gavosi 25%-30 skirtumas,
marskiniai, kostiumai ir pan dalykai ZENKLIAI pigiau. firminiai
sportbaciai taip pat link 10-20% pigiau jau lyginant isparduotuves.
pasirinkimas 2-3x didesnis, nera taip, kad kokia Apranga issipirkus 2/3
prekybos centro ir savo piguva uz brangiai stumia.