Tema: Re: Balstog?, Lenkija
Autorius: Linelis
Data: 2017-06-27 08:22:20
Tai pasakok kur shopinotės, ką lankėt ir t.t.

"Toto"  wrote in message news:oirlq1$qmr$1@trimpas.omnitel.net...

Jau parlėkiau.
Ne viskas pigiau. Bet kas pigiau, tai ženkliai pigiau. Iš pajūrio per
para susisukau, ale atrakcija, tipo pasidarėm. Iš neturėjimo ką veikti. :)
Aš norėjau į Varšuvą, bet chebra sakė per toli. Realiai tik kokios +2
val sumoj būtų prisidėjusios.