Tema: Re: Skrydžiai į JAV
Autorius: benamis
Data: 2017-06-21 07:49:52
Kiek mano patirtis sako, tai nera vieno teisingo paieskos variklio. Visi
turi kazkokiu niuansu. Pvz kad ir tavo giriamas google flights, kartais
paraso "call travel agent" ir skrydziu numeriai, kai tuo tarpu kayak,
skyscanneris, momondo suranda kalna puslapiu, kuriuose gali uzsisakineti.

O siaip geriausia pradrozti bent kelis zinomesnius paieskos variklius ir
radus reikiamus skrydzius atkartoti juos tiesiai pas skrydzius vykdancia
avia kompanija. Jeigu nesmarkiai brangiau - imt tiesiai is avialiniju.

"PxYra"  wrote in message news:oic5k5$v5j$1@trimpas.omnitel.net...

as jau atsikandau visu skyscaner, azuon, fly.lt ir t.t. realiausias,
patikimiausias paieskos budas yra google flights, galima ten ir sekt
skrydziu kainas, informuoja gmailu kai kinta kaina, dar vienas padorus
variantas kuris nepjauna grybo yra lastminute.com