Tema: Re: Skrydžiai į JAV
Autorius: marukas
Data: 2017-06-20 13:11:12
OK, dėkui. Kadangi planuojam skristi du suaugę ir du vaikai tai tiek
patogumas tiek kaina aktualu. Ieškosim kompromisų.

"none"  wrote in message news:oiarr9$p8b$1@trimpas.omnitel.net...

patirtis tokia, kad būna arba patogūs ir brangesni, arba pigūs ir
nepatogūs. Man patogūs, tai kai nereikia labai daug laukti persėdimo oro
uoste ir kai atskrendama ne naktį, ne vėlai vakare, o ryte arba po pietų.
Būna akcijos skirtingų aviakompanijų, reikia sekti. Galima
prisisubscribinti prie fly4free newsletterio, tikrai kokią akciją pagausi.
Iš patirties daug pigiau yra pirkti bilietus pirmyn ir atgal, ir netgi
vidinių skrydžių vienu pirkimu, nei visus atskirai.
Dar dažnai pigūs būna per Aeroflotą, bet aš visų pirma bijočiau su jais
skristi dėl saugumo, o ir nusistymas didelis yra prieš viską, kas rusiška.
Jei pagausi akciją, tai bilietas kainuos ~300€, bet bus tas pats oro
uostas (pvz. VNO-JFK-VNO), jei norėsi išskrist iš kitur, jau bus kažkiek
brangiau. Pastarasis galėtų kainuoti apie 500-600€.
Aš skridau į New Yorką per Frankfurtą, tada perskridau į Las Vegą, tada
atgal iš SFO per Frankfurtą į Vilnių. Visi avia bilietai kainavo ~900€.
Bet buvo pasirinkti patogūs laikai, renkantis nepatogius, buvo galima
sutaupyti kelis šimtus €.