Tema: Re: Kroatija rugpjucio menesi
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-05 17:19:06
2017.04.05 16:16, Gipsas rašė:
> Na, jei iki Dubrovniko, tai taip..bet jei buni ties Zadaru, ar is vis
> ties Pula...tai ziauriai toli..Ypac kai jau ir taip 1700-1800 km
> nuvynioji...:) Tai dar plius 400-500 km atrodo zhostkai...:)
> Ziurejau pernai metais, tai bent jau vilu nuomos kainos Juodkalnijoje
> tikrai nepasirode pigesnes nei Kroatijoje..ir pasiula mazesne...Del kitu
> kainu nezinau, gal maistas ten pigiau?

juodkalnijoj dar turi shansu gaut tikros romantikos. su kroatija tai
logika superpaprasta: virshus nusestas fliuku ir austru, kurie gali
atmint per 10val, dubrovnikas yra ta riba, kur be nakvynes nevaro,
zemiau dubrovniko - kainos taip 20-30% mazesnes, o juodkalnijoj kai
buvau 2005m tai pasirode, kad ten kaip palanga ~1995m, bet jura ir
grozis tas pats jei ne graziau. taip, tada nakvyne pas bobute buvo
ZENKLIAI, t.y. 2-3x  pigiau.