Tema: Re: Kroatija rugpjucio menesi
Autorius: Gipsas
Data: 2017-04-05 16:16:13
Na, jei iki Dubrovniko, tai taip..bet jei buni ties Zadaru, ar is vis ties
Pula...tai ziauriai toli..Ypac kai jau ir taip 1700-1800 km nuvynioji...:)
Tai dar plius 400-500 km atrodo zhostkai...:)
Ziurejau pernai metais, tai bent jau vilu nuomos kainos Juodkalnijoje tikrai
nepasirode pigesnes nei Kroatijoje..ir pasiula mazesne...Del kitu kainu
nezinau, gal maistas ten pigiau?