Tema: Re: Q: ar tikrai toks prastas susisiekimas su Paryziaus BVA oro uostu su centru?
Autorius: Korke
Data: 2017-03-17 12:48:05

"Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
news:o9ivj7$eql$1@trimpas.omnitel.net...
> neismiegojai, ar siaip turi psichikos sutrikimu?

organiskai nepernesu debilu, kur klausejo atrodo super aiskiai parasyta apie
konkrecia situacija, krypti ir LAIKA! kada isskrenda, bet vistiek atsiranda
tokiu kur pisteli savo jokios naudos nenesanti atsakyma I serijos "as tai
irgi skridau is to oro uosto" kas yra nulis naudos ir info.

> aiskinu dar karta, ypatingai tupiems zmoguciams, tokiems kaip tu:
> du kartus skridau I Buve, nesusiduriau su jokiomis problemomis (kas gali
> zinoti, gal trecia karta ir man kitaip nutiks), visada isesdavau laiku i
> shuttle bus;a ir laiku atvezdavo I oro uosta.

aiskinu kaip ypatingam atsilupeliui vadinanciam aplinkinius tupais. Skrydis
klausejo anksti, tau paaiskinu detaliau, t.y. kokia 6-a ar 7-a ryto kyla,
toliau aiskinu tupam - oro uoste nors jis ir darzines lygio, bet jei tame
laiko intervale kyla kokie dar 5-6 kiti reisai eile I patikrinima saugumo
(aisku tuparikui - cia kur aviacijos saugumo zmones tikrina bagaza (rankini
irgi, kaip tuparikui kartoju) ir tave, o ne checkina daro ,kuri cia matyt
tik vienas zinai, kad online galima pasidaryti) gali tekt praleisti
valandele ar net daugiau, nes itariu pralaidumu dideliu neturi tokia
darzine, tai reiskia, kad rekomenduotina net jei turi tik rankini bagaza
atvykti bent pries 1.5-2val iki vartu uzdarymo laiko (ne skrydzio laiko kaip
tuparikui) tai reiskia, kad labai tiketina jog jokie shutlai nevaziuoja
kokia antra ar trecia nakties is Paryziaus I ten. Nes jei nebutum toks,
kokiu save vadini - pateiktum elementaru timetable is serijos "bicas,
ziurek, va shutlas kur vaziuoja 24*7 kas valanda is Paryziaus centriuko I
Buve, tai kam tau parkes - imi taksa iki pikap pointo ir su shutle varai".
Kazkaip tavo pamyzciojime tokio atsakymo neradau, taigi.... Kas cia
tuparikas aiskint nereikia.

> Taip, maciau besistumdanciu eilese ir gaistancius laika prie kasu, bet
> kadangi bilieta jau turejau nusipirkes is anksto, neteko aptureti streso.

prie kasu...ble ble...cia be komentaru, nes nu afigenai koreliuoja su
klausejo klausimu.