Tema: Re: Q: ar tikrai toks prastas susisiekimas su Paryziaus BVA orouostusucentru?
Autorius: Herkus
Data: 2017-03-06 23:25:57
Is mano dislokacijos reik bogintis ar ne dviem metro iki
 traukinio. Galu gale, pagal gmaps skaiciavimus, trukme vistiek
 1h. Cia jei pataikysi ilgai nelaukt tarp persedimu. Vis ruosiuos
 pabandyt, bet nepasiriztu. Su taksu 48eur, uberiu
 45

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/