Tema: Re: Maljorka orai
Autorius: ROOTS
Data: 2017-03-06 16:45:57
Shuds, neisejo normaliai :( Buvo vejuota, bangos dideles, vanduo permaisytas
su smeliu.
Prie vandens kai buvau jau buvo pateme, baisu lyst kai nezinau nei gylio,
nei dungo, dar nutemps nuo kranto :)
Teko pasitenkint tik braidymu.
Vanduo buvo 15, siaip visai normaliai. Tikrai nebuvo salta, koju negele,
netrauke. Na kaip vasara buna Baltija salta.
Gaila kad neisejo del tu bangu, bejo ilist pilnai I vandeni. Tai tik puse
varneles gavosi :(

"ROOTS"  wrote in message news:o8sq8u$v21$1@trimpas.omnitel.net...

Tai varnele padet :)

"Nevkurse"  wrote in message news:o8oq86$8ir$1@trimpas.omnitel.net...

As pernai maudziaus geguzes 10, bet ne prie kranto, o ilankoj jachtai
ant inkaro stovint. Vandens termometras rode 18 laipsniu, biski vesoka.
Isvykstant po 2 savaiciu truputi seklesnej ilankoj buvo gal 23 laipsniai
- jau toks vandenelis, kai lendi lauk is jo ne todel, kad salta, o
todel, kad atsibodo :) prie kranto, kur gylio ner gal ir balandzio
pradzioj bus galima ilsyt, tik mamlonumo nesitikeciau.