Tema: Re: Maljorka orai
Autorius: svyt
Data: 2017-02-25 11:26:49
Yra zmoniu kurie eketej maudos, cia kiekvienam savaip, as baltijos
 juroj gal tik vaikystej maudydavaus, man ji visad per salta. Musu
 ezerai irgi, tik per karscius atsigaivint kol kondicionieriaus
 namie neturejau, maudytis, kiurksot prie ju salta,
 uodai.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----