Tema: Re: Alikante ispanija patarimo
Autorius: svyt
Data: 2017-01-31 19:28:45
Kad man panasiu laiku vien dizelis ar ne 1500 litais kainavo.
 Daugiau tai ne kazi kas bus pasikeite, jei pats darais tai kainos
 panasios, luras irgi panasiai tafa kainavo, esmines islaidos.
 Nakvyne- mes buvom dviese- tai universale
pripuciamas ciuzinys
 sedynes atlenkus. Langus tik uzsitamsint reikia galinius pries
 kelione, o priekinius per 1 cm pravert miegant.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/