Tema: Re: Alikante ispanija patarimo
Autorius: <no@mail.com>
Data: 2017-01-17 13:22:47
Kazkiek rezervuoja kreditkej visada. Cia nera nuskaitymas, o rezervacija.
Rezervacija nuima kazkiek laiko po grazinimo. Vienok 1900 atrodo kazkaip
neteisingai.
Mano atveju, nuomojant 6vieti auto pora kartu, rezervavo viena karta 500,
kita karta lygtai 300, dabar tiksliai nepamenu. Yra gi tu nuomu begale, eini
i kuria nors suvedi datas, vieta ir gauni konkrecius pasiulymus su visom
salygom. As nuomavausi per www.hispacar.com.

Su bicu apvaikscioti gali nesigauti. Bent jau man Ispanijoj abu kartus
nuomos punkte dave raktus ir vietos numeri kur masina stovi pozeminiam
garaze iki kurio dar gabala paeiti reikia. Garaze ir aplink jokio personalo
nera ir niekas ten su tavim niekur neina. Eini, susikrauni daiktus ir
vaziuoji. Gali nebent apsifotkinti. Veiksmas Malagos oro uoste. Grazinimas
panasus - pastatai ir nunesi raktus i kioska.
Uz grynus nesu nuomaves, paprastai reikalauja kreditkes. Kiek girdejau, uz
grynus publika nuomojasi grynai kurortinese vietose, Kreta ir pan.

P.S. patarimas laikytis taisykliu ir nevirsyti greicio, ypac tuneliuose. Man
atsiunte pasveikinima mazdaug 2 men po grizimo, virsyta buvo ~13km/h,
kainavo 50EUR ir galvos skausma kur nesti pinigus.

"Lavonas"  wrote in message news:o5kkmf$nhg$1@trimpas.omnitel.net...

Na mes kai keliavom ir nuomavomes mashina, tai mums irgi uzshalde panashia
suma babkiu.
Beje, patarimas, su bitchu ish nuomos kartu apvaikshtai mashina ir ja visa
apfotkini ish visu pusiu. Mes visus ibrezimus nufotkyjom, net ant stogo :)

"aaa"  wrote in message news:o5j40j$6g6$1@trimpas.omnitel.net...

> Jusu vietoje imciau masina ir vaziuociau zemyn i Andaluzija apsukant rata.

Papasakokit apie masinos nuoma ...
Kiek skaitau tai randu, kad uz nuoma nuskaiciuoja 950-1900E is kart nuo
korteles, o paskui jei viskas gerai po kazkiek laiko grazina skirtuma
nuskaicius....
bet tai ziauriai daug !!!!
O gal kas zinote kur galima be tokio didelio uzstato uz grynus paimt nuomai
masina ?
mums ten tik 6d tereikia, netgi maziau, jei kokia pirma diena kazkuriam
viesbuti pramiegosim.