Tema: Re: Internetas EU
Autorius: ROOTS
Data: 2017-01-29 23:18:09
As vaikui labas nupirkau, kad butu su rysiu ekstra atveju vazinejant I
mokykla. Tai skambins labai retai, O isijunges europa1 jis para vis
atsinaujins. Nors alone berniuaks sake neatsinaujins. perklausiau ar
tikrai??? Pasikambino akzkur ir sake tikrai tirkai. melagiai. Dar sake kad
skambutis bus 98cnt/min be europa plano, todel europa planas patogu. O
apsirodo skambutis 3cnt/min tik. Melagiai.
Na bet dunbphone tas labas labai egrai kolkas, skambino tik viena kart nuo
nauju metu, tai tik 3cnt ir sunaudoti. Manau pidysiu dazniau nei jis
isnaudos tuos eurus. parvaziaves I LT vasarai gales seneliams skambinedamas
isnaudot.
Tik zuknsia sms, kasdien siena du kart kertant eina ir eina.

On 2017-01-28 13:00, ROOTS wrote:
> Europa1 ir panasiai tai ten totali nesamone. nebent vienetiniam
> prisijungimui, bet paskui reikai stabdyt, kad kitas dienas nekapsetu
> pinigai nesinaudojant.

Būnant užsienyje ir nesinaudojant internetu, reikia ji tiesiog telefone
išjungti ir niekas nekapsi. O tas Europa1 nei sąmonė, nei nesąmonė,
tiesiog kiek kitaip nei pas kitus. Už 68ct gauni 10MB ir 5 min.
pokalbių, kas, mano supratimu, dažnai yra geriau, nei už 60ct tik 10MB
duomenų., nes pokalbių kaina tau gaunasi 1.6ct/min.

Prieš porą mėnesių išbandyta Prancūzijoje su Labas. Internetas niekad
nebuvo telefone išjungiamas, keliauta 4-ias dienas. Europa1 planas buvo
įsijungęs 10 kartų, nes apie 100MB išnaudota. Pokalbių kelios minutės
liko neišnaudotos. Išlaidos - 6.80EUR.

Aišku, jei poreikis yra kelionėje žiūrėti Youtubę, klausyti internet
radio ir pan., tai toks variantas netinka. O jei tik tarpų tarp wifi
užpildymui, tai absoliučiai normalus variantas. IMHO.