Tema: Re: Internetas EU
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-28 16:41:05
On 2017-01-28 13:00, ROOTS wrote:
> Europa1 ir panasiai tai ten totali nesamone. nebent vienetiniam
> prisijungimui, bet paskui reikai stabdyt, kad kitas dienas nekapsetu
> pinigai nesinaudojant.

Būnant užsienyje ir nesinaudojant internetu, reikia ji tiesiog telefone
išjungti ir niekas nekapsi. O tas Europa1 nei sąmonė, nei nesąmonė,
tiesiog kiek kitaip nei pas kitus. Už 68ct gauni 10MB ir 5 min.
pokalbių, kas, mano supratimu, dažnai yra geriau, nei už 60ct tik 10MB
duomenų., nes pokalbių kaina tau gaunasi 1.6ct/min.

Prieš porą mėnesių išbandyta Prancūzijoje su Labas. Internetas niekad
nebuvo telefone išjungiamas, keliauta 4-ias dienas. Europa1 planas buvo
įsijungęs 10 kartų, nes apie 100MB išnaudota. Pokalbių kelios minutės
liko neišnaudotos. Išlaidos - 6.80EUR.

Aišku, jei poreikis yra kelionėje žiūrėti Youtubę, klausyti internet
radio ir pan., tai toks variantas netinka. O jei tik tarpų tarp wifi
užpildymui, tai absoliučiai normalus variantas. IMHO.