Tema: Re: Izraelis/Tel Avivas
Autorius: donald
Data: 2016-11-26 21:07:23
Masinos draudimas Palestinos teritorijoje galioja tik tranzitiniuose - 1
ir 90 keliuose. Kitur negalioja. Lyg tai yra pora draudimo kompaniju,
kurios apdraudzia ir Palestinos teritorijoje, bet ta reikia pasiaiskinti.

As su masina i rytu Jeruzale nevaziavau ir kitiems nesiulau, maziau
problemu jei kas. Nes sugalvos koks palestinieciu pacanas paleisti
akmeni i masina su Izraelio numeriais ir turesi problemu. O sako, taip buna.
Is kitos puses, yra internete atsiliepimu ir is tu, kurie sekmingai
suvazinejo...

Jei aktualu, galiu surasti info kaip is Jeruzales su visuomeniniu
transportu nuvaziuoti i Betlieju.