Tema: Re: Izraelis/Tel Avivas
Autorius: Donatas
Data: 2016-11-25 10:19:47
Su politine geografija man nelabai... ant gmaps'o matomos punktyrine
linija  - kaip ir siena, kai kur (i siaure nuo Jeruzales) net pasidaro
dviguba.

Ar pereiti i rytine (desine) puse saugu-galima, nes jei Jaruzales
rytuose ne visiskai Izraelio zona, tai kaip suprantu, butent uz tos
linijos ji ir prasideda. Nebus, kad auto nuomos draudimai ten
nebegalioja (lyg donald apie tai kazka minejo).

PS Cia su Kipru panasiai: Graikijos ir Turkijos puse, nuomota auto
kirsti gali, bet jau savo rizika del auto.

Donatas