Tema: Re: Auto nuoma LA
Autorius: Baterijas
Data: 2016-08-29 10:46:14
Tau jau per vėlu,
bet dėl įdomumo įdedu savo: http://imgur.com/a/ovBdB

Pirmas dalykas, kurį reikia bandyti - eiti į nuomos saitą ne tiesiogiai, o
per brokerį. Man labai sekėsi per Kayak.com, kainos būdavo ženkliai
mažesnės.
Kitas - imti mašiną ne iš oro uosto. Šitaip man susitaupė nebloga suma.
CASCO (CDW, LDW) ėmiau iš icarhireinsurance.com. Visaip bandžiau sutaupyti
ant LSI (civilinis), kad nereiktų mokėt Sixt'ui $200, bet nepavyko.
insurance4carhire.com ir keletas kitų duoda LSI, bet iš Lietuvos neina
nusipirkt.
Apibendrinimui - USA autonuoma visiškas chaosas, kaip ir viskas ten :)

"Ignas"  parašė naujienų news:no23ng$63d$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Noriu issinuomuot masina Los Andzele. Internetas rodo labai skirtingus
skaicius tiems patiems variantams, ziuriu per carhire3000.co.uk ir
tiesiogiai, thrifty.com, dollar.com ir t.t. Kaip suprantu, ten yra visokie
sales tax, admin fees ir kiti, kartais iskaiciuoti, kartais ne. Papildomas
klausimas prie draudimo - kada jis iskaiciuotas, ar verta imt nuomos
kompanijos siuloma, ar per koki icarhireinsurance?

Dekui