Tema: Re: Auto nuoma LA
Autorius: benamis
Data: 2016-08-10 19:31:36
Man tik auto pasirinkimas nepatiko LAX'e pas alamo. Na bet gal tik
sutapimas. Taip pat buvo sugedus masina tai greit ir efektyviai issprende
beda, taip kad alamo pliusas.

kad ne tusciazodziauti keli $ nuolaida:

1. einam i http://latamspecials.alamo.com/traveling-to-usa/
2. spaudziam save up to 15%
3. naujai atsidariusiame lange ties contract id turi atsirasti LACM promo
blabla. Isjungiam ta langa.
4. spaudziam hassle free,
5. naujai atsidariusiame lange contract id turi likti koks buves, bet taip
pat atsirasti product code wf1
6. coupon ivedam AU2291VYT, uzpildom likusius standartinius laukus ir search

man gavosi savaite 250eur su free upgrade is midsize i standard. LDW ir SLI
included

"Lcd"  wrote in message news:noer2o$ufp$1@trimpas.omnitel.net...

Ne kartą naudotas Alamo. Įspūdžiai puikūs. Kaina gera (viena kartą per
rentalcars.com, kitą -autoeurope).
Aš nežaisčiau su papildomais draudimais ir t.t. jei galima paimti su
viskas įskaityta iš karto.