Tema: Re:Auto nuoma Italijoje ir vairavimas Neapolyje
Autorius: vedarinis
Data: 2016-08-07 23:25:27
Niccolo <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> Wrote in message:
> Sveiki,
>
> priminkit, k? geriausia daryti, kad nepasimauti ant nuomos agent?ros,
> kuri i?durs ir nuskai?iuos u? ka?kokius ?br??imus, kuri? a? nepadariau.
> Nuomotis tik i? konkre?i? agent?r?? Koki?? Tur?ti papildom? draudim??
> Kok?? Kreditin?s kortel?s draudimo u?teks? Nusifotografuoti automobil?
> i? visur ir paskui ?rodin?ti, kad ne a? kaltas?
> Reik?s i? Romos Ciampino oro uosto.
>
> ?i?riu www.economycarrentals.com., nes ka?kas ?ia rekomendavo, bet
> fran?iz? avarijai - 1830 eur, vagystei - 3294 eur... Nor?t?si kur kas
> ma?iau :)

> [...]

Pernai varinejau Amalfi Coastu
ir po Neapoli. Nuomos kontoros
 nepamenu, bet vaziuojant i pietus nuo Romos nedraudzia nuo
 vagystes, tai reikia pasaugot masina. Pries pasiimant butinai
 apsiziuret, nusifotkint ir suzymet net maziausius ibrezimus, nes
 kitu atveju viskas kainuos. Neapoly statyt tik saugomam parkinge,
 kas yra brangu. Bent man pats vazinejimas po Neapoli buvo
 sokiruojanciai linksmas, ypac piko metu, bet praejo be ivykiu :D
 Reiketu musu botanikus siust pasimokyt vaziuot ten.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/