Tema: Re: Auto nuoma Italijoje ir vairavimas Neapolyje
Autorius: svk
Data: 2016-08-04 13:41:40
Vairuoti į manoma visur, bet Neapolis lieka pats klaikiausias variantas iš
visų važinėtų šalių ir miestų. Bet ir ten galima vairuoti, tik reikia tai
daryti drąsiai, dairytis, kontroliuoti aplinką, daug pypsėti ir gal nelįsti
į miesto centrą piko laiku, ypač vakare po darbo. Parkingas, beje, ten
kainuoja kosmosą, man nusibodo bandyti rasti vietą nemokamai pasiparkuoti,
tai palikome parkinge už 30€ porai dienų.
Nuomotis siūlau iš kokios normalesnės kontoros - ale Avis, Europcar ir pan.
Man yra tekę nuneštą veidrodėlį (sulaužė visą korpusą), tiesa Prancūzijoje,
pripiešti papildomai prie pradinės deklaracijos, tai viskas buvo ok, tik
priimantys kraipė galvą, kaip man tokią auto atidavė :)

"Niccolo"  parašė naujienų news:nnuv9i$1i8$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

priminkit, ką geriausia daryti, kad nepasimauti ant nuomos agentūros,
kuri išdurs ir nuskaičiuos už kažkokius įbrėžimus, kurių aš nepadariau.
Nuomotis tik iš konkrečių agentūrų? Kokių? Turėti papildomą draudimą?
Kokį? Kreditinės kortelės draudimo užteks? Nusifotografuoti automobilį
iš visur ir paskui įrodinėti, kad ne aš kaltas?
Reikės iš Romos Ciampino oro uosto.

Žiūriu www.economycarrentals.com., nes kažkas čia rekomendavo, bet
franšizė avarijai - 1830 eur, vagystei - 3294 eur... Norėtųsi kur kas
mažiau :)

Dar internete visi anglakalbiai (ir net lietuvė čia:
http://www.alfa.lt/straipsnis/50061573/neapolio-krypties-universalumas-tarp-poilsio-ir-pazinimo-tarp-miesto-ir-gamtos)
atkalbinėja, kad Neapolyje geriau nevairuoti. Ten rimtai taip baisu,
neįmanoma? :)