Tema: Re: V?l Lenkija
Autorius: svyt
Data: 2016-07-02 06:20:35
Beveik. kaip tik po savaitgaliniu dieniniu ribojimu furoms. visos
 kai islys bus pats smagumas. As sitais keliais vazineju darbo
 reikalais 2x per savaite, ten atgal.
Ne pentadieni-sekmadieni puse velnio tokiu laiku vaziuoti, tik is
 karto pasiekeisk 100 zlotu, isdalinsi paleliui
neimanoma lenkija
 pravaziut nevirsinant greicio.(su vienu tokiu gincijaus, kam tu
 keiti i zlotus, as va nepazeidineju ir man zlotu nereikia, jo,
 bego pas mane pasisokinedamas zlotu skolintis-ups zenklo
 nepastebejau) kysius lenkai ima, mazdaug 1/4 baudos, iskyrus
 mwrginas ir neformines.

--
KM
bmw e34/ 525d