Tema: Re: V?l Lenkija
Autorius: ejs
Data: 2016-06-29 23:05:31
2016-06-29 20:35, Toto rašė:
> Pro ten važiuosiu apie 23 val. Ar čia jau kaip ir naktis? Nesinori tų
> ribojimų ir kamščių.

Vakar maždaug tokiu metu ir važiavau. Nyo Wyszkow - nenutrūkstamas fūrų
srautas iki O. Maz., nuo O.Maz - beveik tuščia mano pusėj ir fūros nuo
Bialystok. Zambov-Ogrodniki po to pasirodė labai lengvas. Tik paskui į
rūką patekau ties Jieznu.

Arčiau berods pora km ir kelias fiziškai gal geresnis. Kai paskutinį
kartą (kokiais 2008) važiavau 667'u - geriau nereikia. Bet mikriukai iš
GB jį mėgsta, kiek mačiau Orlen degalinėj O. Maz..

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not