Tema: Re: pora klausimu del skrydzio
Autorius: Marius
Data: 2016-05-24 15:34:48
ne, mes ne iš Lietuvos skridom :) man tik liepė kuprinę kitą atidaryti, nes
buvau palikęs vieną iš veržliarakčių nuo dviračio :D

"LB"  wrote in message news:ni1h0u$f1u$1@trimpas.omnitel.net...

Mariau, ne i Graikija balandzio 6 skridai?
Kaip tik viena panaðhu isrinkinejo Vln oro uoste :)

Tai va: Kreta, Sardinija, Italija, Ispanija, Olandija - visur tu kruopu buvo
(tiesa sakant, veikiausiai visur ir pirkau - bent jau griulius, del kitu -
neatmenu). Kaip jau sakiau, gal kaime ju ir nerasi.