Tema: Re: pora klausimu del skrydzio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-05-24 13:43:18
Rusu krautuves. Aokarstytos visu buvusiu sajungos respubliku buvusiomis ir
esamomis veliavomis. Bent jau Barselonoje  ir Rambloje ir Barcelonetoje
maciau. Rusai beje ten perka Lietuviskus produktus :)

Nu ir i tema - tikrai niekas neatims. Nors vat prisiminiau viena Izraelio
piliete mane, kad draudziama, tai bande manu kruopas i pazasti isikishusi
prasinest. Kadangi aiskiai paaiskint negalejo nahuja, tai iseidama truputi
uztruko ir streso apturejo, kol tarnybos aiskinosi kas cia per proshek pas
ja.

"Gipsas"  wrote in message news:ni1au8$arc$1@trimpas.omnitel.net...

Mano dukra labai megsta koses (vienas pagrindiniu raciono daliu..:), tai
paieskos tiek Italijos, tiek Ispanijos supermarketuose rezultatu nedave...Ko
gero, tikrai rastum kur nos turguose, ar specializuotose krautuvelese, bet
eiliniuose supermarketuose rasti nepavyko