Tema: Re: Kipras
Autorius: Donatas
Data: 2016-03-29 11:45:30
Is anksto buvo siaurineje Kipro dalyje (dar nepasidomejus politine
situacija ) uzsakytas viesbutis.  Tik jau skristi atsitiktinai islindo
niuansai.
Nuvaziavus ir paklausus Eurpocar ar galime vaziuoti, dave suprasti, kad
vaziuoti gali , bet visos pasekmes t.y. gedimai, vilkimai, avarijos,
baudos - tavo problema ir atsakomybe, nes isvaziavus is apatines dalies
Turkijos dalyje niekas nebegalioja. Neturi atstovu ir tech. pagalbos.

Ivaziuojant yra privalomas tik civilinis draudimas lyg buvo 1-3 dienu
~20eur. Daugiau kazkokiu nepatogumu ant sienos nebuvo. Griztant
pasienyje apziurejo masina, ar kad nebutu po ivykio ar dar del kazko.
Pasizymejo varda pavarde ir kur busime apsistoje iki isskridimo.

Dar idomu, kad net sostineje uz sienos pesciomis perejus kelis simtus
metru gilyn pasikeicia mobilaus operatorius su atitinkamomis turkiskomis
in/out skambuciu kainomis.

--
Donatas