Tema: Re: Kipras
Autorius: paulius_cliff
Data: 2016-03-24 19:13:00
papasakok geriau kaip ten buvo su nuomuota auto ir turkiska dalim.
as buvau panasiai laiko, tai turkiskon pusen buvai tik siap pasizvalgyt.

"Donatas"  wrote in message news:ncuu7p$l8t$1@trimpas.omnitel.net...

naudoju Routerconverter atidarymui arba konvertavimui i norima
navigacija. Ten kai kur mano viesbuciai suzymeti - tai nekreipti
demesio, jei kuris taskas domins, bet bus neaiskus aprasymas gali klausti.

-
Donatas