Tema: Re: Idomiausios vietos Tenerifėje
Autorius: Pykas
Data: 2016-03-17 18:57:38
2. Man asmeniskai nepatiko. Nuobodu. Is viso uztrukom 6 valandas pirmyn
atgal eiti. Pati virsune tuo metu buvo uzdaryta.
3. Automobili palikome apacioje, ten kur paskui busim parplukdyti. Iki
virsaus vaziavome su taxi. Galima autobusu, bet tingejom parintis. Tada pats
leidimasis su pailsejimais, priespieciais ir panasiai uzeme apie 3-4
valandas. Atgal eiti pesciom noro neturejom, zmona nebutu patempus.
Siaip su automobiliu labai rekomenduoju pervaziuoti ta pereja, salia kurios
ir yra Masca tarpeklis. Galvojau po Sveicarijos alpiu busiu priprates prie
tokio vaziavimo, bet cia buvo viskas kitaip ;) Kaip kolega ir minejo, pries
staigius posukius naudok signala.
8. Grazu. Verta apziuret.