Tema: Re: Idomiausios vietos TenerifÄ—je
Autorius: vytjon
Data: 2016-03-16 14:45:37
On 2016-03-16 13:17, Stork wrote:
> Sveiki, norėjau paklausti buvusiu:
> 1. Loro parkas ir Siamo parkas - bilietus vietoje pirkote? Ar verta su
> priemoka, kad nereiktu eilese stumdytis prie atrakcionu?

   Vietoje. Loro parką reiktų planuoti daugmaž visai dienai.

> 2. Teides virsukalne - girdejau nuomoniu, kad neverta keltis su
> funikulieriumi i pati virsu.

   Paklausk, ką jiems blogo padarei :)
   Aišku, galima į viršų ir pėsčiomis užlipti (kad lipti verta - bent
jau man klausimų nekyla). Funikulierius į pačią viršūnę nekelia, reikia
dar kelis šimtus metrų palypėti (ir bent jau anksčiau - reikėjo leidimo
ir asmens dokumento).

> 3. Maskos tarpeklis. Ar nebandet nulipti ir uzlipti aukstyn (jei vaziuot
> su auto). Ar geriau imti ekskursija su parplukdymu?

   Priklauso nuo fizinio pasirengimo. BTW, važiuojant į ten automobiliu
pasiimkit švarių kelnių komplektą :)  Ir nepamirškit signalizuoti prieš
posūkius.

> 4. "Jungle park", kur ereliai skraido-ar verta?
> 5. Gvimaro piramidės-tikriausiai reikia aplankyt.

   Verta. Plius bus proga susipažinti su papiruso laivais.

> 6. La Gomeros sala-verta keltis (labai priestaringi vertinimai :-) ) ?

   IMHO verta. Šiaip labai priklauso nuo gido.

> 7. Los Gigantes - aplankysim.
> 8.  Sako labai grazu siaurineje dalyje -San Andres ir pan. (uz Santa
> Cruz'o).
> 9. Kaip vakarinis kampas -Punta de Teno, Buenavista?
> Labai domina gal jaukus miestukai, gražios gamtos panoramos-gal galit
> rekomenduot iš savos patirties.

   Candelaria, Teide apylinkės. Verta pasidomėti pasivaikščiojimo
maršrutais (pvz. Barranco del Infierno).

> Sako kvepalai pigiau-gal zinot parduotuve kokiam Los Amerikos ar Santa
> Cruze? :-)

   Kažkaip nepastebėjau, kad ypatingai pigiau būtų. Iš kitos pusės - ne