Tema: Re: marsrutas i Austrija
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-10 18:17:26
On 2016-03-10 13:41, VaidasB wrote:
> o jei imt visokius novaturus?

Su agentura (nebepamenu, kuri) teko vykti i Risoula (parancuzija).
Teoriskai atrode graziai: skrydis i bergama is vilniaus kazkur apie 20
val vakare, po to transferas. Kazkur 1-2 val nakties turejome buti
apartamentuose. Tiesa, bagazas kainavo papildomai, slidziu net
nesiveziau, nes nuoma vietoje kainavo tiek pat, kiek gabenimas.
Realybeje lektuvas velavo 3 ar keturias valandas, transferas uztruko
ilgiau. I aerouosta atvykau kazkur 18-19val. is namu isvykau apie 15
val. - vis vien visa diena susikta (kroviausi kamsiau lagamina, rankini
bagaza ir pan). Aerouoste lektuvo pralaukiau kazkur iki 23 val,
apartamenuose buvau ... 6 val ryto. Nei i trasa, nei miegoti. skipass
jau nupirktas is anksto, pakol pamiegojau, issinuomavau slides - liko
kokia valanda slidinejimo. Nafig. Atgal  - taip pat. Transferas startavo
3 ar 4 ryto, veze apie 8 val - pasirode, buvo uzmestas 2-3 val rezervas
(jei snigs), tai pora valandu stovejo koloneleje autostradoje...  nafig
tokios keliones lektuvu su agentura. Teko vykti lektuvu savarankiskai
(po to - nuomota masina) truputi geriau. Bet rezultate  geriausia - su
savo auto.

Audrius K.

P.S. Su agentura esu vykes ne karta, nei karto nepatiko. Vykau su
skirtingomis agenturomis, visada buvo kabliuku. Nebent is negali
pasiimti pries kelione laisvo penktadienio, turi tik viena savaite -
tada gal lektuvas. Bet kelione sunki.  Kai bunu su savo auto, paprastai
paslidineju keliuose netoli esanciuose regionuose.