Tema: Re: marsrutas i Austrija
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-10 09:08:55
On 2016-03-09 20:09, alm wrote:

> Oro uostas-Memmingenas-Reutte-Ischgl. Vietoj būtumėt dar prieš pietus.

Jei is panevezio, tai isvaziuoti reikia 1 nakties. Nuostabu. Jei paimi
apartamentus truputi pigesnius, kaip taisyke, reiks auto, kad pasiekti
trasas. Tie apartamentai, nuo kuriu patogiai veza skibuss, nebuna
pigesni:-) Jei nuomosies auto,kur kisti slides veziojantis???? (as, pvz,
veziuoju laikikliuose ant stogo. Man taip patogiausia) Salone sunkiai
telpa/netelpa (jei nuomojies mazalitrazke), kampai astrus (pjausto
salona), i deklus nesipakuosi prie keltuvu (tingiu), slides buna
snieguotos - auto salone nutirps ir pribegs vandens, ir t.t.

Vien apartamentu prie trasu ir truputi toliau kainu skirtumas atperka
visa keliones su auto kaina... O kiek teko skristi slidineti, nei viena
kelione nebuvo nei lengva, nei patogi. Deja. Nepatogus laikai,
neytiketinai ilga kelione (ilgi laukimai aerouoste, lektuvu velavimai,
ilgi trasferai, ir t.t.) Arba neadekvaciai brangu. Tada jau geriau
ilgiau paslidineti ar uz kainu skirtuma nulekti pailseti dar ir ten, kur
silta.Todel Rezultate geriau iseina su auto.

Audrius K.