Tema: Re: gal kas i Olomouce (Cekija) vasara vairavot?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-02 15:40:56
Tai kaip ir ok. Bet sakau nafig daryt tuos mokejimus ant kelio, kai juos
gali isvaziavime is kelio daryt, kiek nuvaziavai, tiek ir susimokesi.
Visa autostrada vaziuojant nafig ten tu desimt mokejimu daryt, kai geriau
butu viena padaryt paciam gale.
Na jo ten yra dalis valstybine, kita privati. Nu nors ta privacia galejo be
sustojimu padaryt.

"Nevkurse"  wrote in message news:nb6gve$igl$1@trimpas.omnitel.net...

Jei pataikai ant kamsciu - tada taip, uzknisa. Uzpernai nuo Gdansko
sekmadieni i pavake myniau link Varsuvos, prasikeikiau - prie mokejimo
punkto kamstis kokie 5km, prie Varsuvos artejant A1 avarija - dar kamstis
keliolikos km, kol iki viesbucio atsikasiau jau visu kaboku virtuves
uzdarytos, siulo alu/cipsus/riesutus. Likau piktas ir alkanas :) Bet jei
eiline diena eiliniu laiku - bent jau man nieko baisaus, o ivertinus
alternatyva nemokamu keliu - is vis dzin :)