Tema: Re: gal kas i Olomouce (Cekija) vasara vairavot?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-01 18:30:46
Viena minusas toj mokamoj, kad daznai moket ir ant kelio mokejimai. Geriau
butu tik ant isvaziavimu pastate susimokejima.

"Nevkurse"  wrote in message news:nb3dgm$5u7$1@trimpas.omnitel.net...

Del sito mane ima baltas pavydas - ka jau ka, o EU babkes keliams lenkai
tikrai isisavint sugeba. Gal ir pas mus pramus anksciau, nei baigsis
galimybes gaut tuos pinigus apskritai. Kad ir mokama ta autostrada
padarytu - kai per lenkus vaziuoju, negaila nei vieno ten palikto zloto.