Tema: Re: Auto nuoma ir draudimai
Autorius: Donatas
Data: 2016-02-08 14:31:10
Ar priklauso kaina nuo kazko jei Europa nes rasai 30-50Eur , kai dabar
matau Europa 53,19Eur. Tiesa nesupratau (skaitydamas dar neizvegiau,
negi antras vairuotojas ?)  variantas "Europe Family and Partners" vs
paprasto "Europe"

PS taip pat kaip tik nusimato Italija, tai postas paciu laiku...nebuvau
apie toki pagalvojes varianta.
--
Donatas