Tema: Re: Auto nuoma ir draudimai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-02 15:20:26
1. AXA - rimta kontora.
2. Cia kaip suprantu salygu santrauka. Pasieskok ju puslapyje butent
taisykliu.

"Night"  wrote in message news:n8qa4r$k7h$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jo, istoriju kaip pasinaudojo brokeriu paslaugomis, nieko nenutiko
ir rekomenduoja kontora draugui - internete randu :) Bet kazin kaip
noriai anie pinigus sumoka, esant ivykiui ir nuskaiciuotai is manes
francizei? Anyway, ar jus sitose salygos prikabintose isskaitote, kad
bus padengiam francise ir vagystes atveju? Tekstas prie varneles skelbe,
kad pasirinkus sita draudima mano atsakomybe sumazinama iki 0. Aiskiai
parasyta, kas butu zalos atveju. O vagystes?
Beje, "terms and conditions" Theft waiver excess parasyta 3500 eur tiek
prie "mini", tiek prie "estate" klases masinu - negi visoms vienodas,
nepriklausomai nuo vertes???

Great value – Eliminate potential liability of up to €3,000 for just EUR
60.72.
Best protection – In the event of damage or theft to the car and you are
required to pay the excess, it will be fully refunded.
Peace of mind – You are fully covered for your excess when things go wrong.