Tema: Re: south east asia - ar Birma, Kambodza ar Vietnama pasirinktibackpackingui?
Autorius: xplorer
Data: 2015-12-28 22:44:30
Tai ir lietuviskai (arba lietuviu parasyta) yra kruva rasliavos sia
tematika:

http://100dienu.blogspot.lt/p/pietryciu-azijoje.html

http://www.cringel.com/

https://www.facebook.com/Penkiese-viena-kryptim-Pietry%C4%8Di%C5%B3-Azija-299671833559723/

Apie ta pacia seima interviu 15 min:
http://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/kelioniu-istorijos/i-azija-su-trim-vaikais-iskeliavusi-tomo-ir-ievos-seima-nejaugi-reikejo-juos-palikti-namuose-639-479993

ir dar paguglinus daug ko rastum. Atrade ir pamege lietuviai
backpackinima tuose krastuose :)