Tema: Re: south east asia - ar Birma, Kambodza ar Vietnama pasirinkti backpackingui?
Autorius: donald
Data: 2015-12-23 23:44:13
Tai ir Kambodzoj, ir Vietname gali puikiai keliauti. Viskas ten yra gerai su
tuo, dar pigiau nei Tailande. Papludymiu yra ir ten, ir ten, nors man labiau
Tailando salos tam reikalui patinka. Birmoj nebuvau, ten maziau turizmas
isvystytas.
Jei skaitai rusiskai, daug info, nors ir nebutinai backpackeriams, yra cia:
forum.awd.ru