Tema: Re: Q: ka pamatyti Miami? Kuriame rajone apsistoti geriausia?
Autorius: AS
Data: 2015-11-03 23:17:26
"Pringles" <no@no.no> wrote in message
news:n1a533$437$1@trimpas.omnitel.net...

> o labai aciu del Everglades, sito nezinojau

Link jo vaziuojant, yra pas kazkoki ukininka atidaryta visokiu vietiniu
vaisiu parduotuve. kainos nera mazos, nebutina ten visko pirkti, bet kai ko
gal ir susigundysit paragaut. Kai ko ir tiesiog ragaut pradziai galima.
Tiksliai vietos nenurodysiu, bet ja nelengva ptavaziuo nepastebejus.
Key West nieko labai ispudingo IMHO. Na, turistinis objektas, santykinai
netoli (USA mastais) didmiescio, bet be jo surmulio. Nebent ten nardyt kur
prisiderint.
Pats majamis man pasirode tiesiog eilinis didmiestis. Beach - kamsalyne su
daug nepigiu viesbuciu, kurie ten daugi ploto ir uzima. Iki ten nusigaunant
ir atgal buna nemazu spusciu kartais.