Tema: Re: Q: ka pamatyti Miami? Kuriame rajone apsistoti geriausia?
Autorius: Niccolo
Data: 2015-11-03 12:01:03
Tripadvisor tavo draugas dėl to, ką pamatyti. Pačiame Majamyje tai bent
man nieko įdomaus. Na, pliažas, Palanga, merginos, vaikinai, raumenai,
papai (ne nuogi) - ir viskas :) Veiksmo daugiausia Miami Beache turbūt.
Dėl apartamentų - booking.com tavo draugas.
Jei gamta domina - Everglades visai šalia. Skubėk pamatyti, nes tuoj
neliks :)