Tema: Re: Siaures Italijos POI (new topic)
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-09-15 12:02:55
sveicarija labai grazu, kiek buvau, tiek dar labiau norejau sugrizti, bet as
jai rimtesni tripa planuoju ir nuo vokietijos/austrijos puses, nes ten yra
vazidu.

"alm"  wrote in message news:mt6rhn$7fm$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai į kalnus Šveicarijoj pavažiuočiau, į St Moritz ir visą Engadin
regioną (Silvaplana, Morteratsch ir pan). Italų ežerų su miesteliais
pakeliui užtektų ten pro Lecco, Varenna važiuojant.