Tema: Re: Pavalgyti Taline
Autorius: toms
Data: 2015-08-13 14:23:50
Aga buvau pries menesi taline tai vienas kelio remontas labai nepatogioj
vietoj buvo apart to kad kamstis, dar ir dideli rata apsukt reikejo. Bet
remontas ejo link pabaigos tai tikiuosi dabar jau bus paleistas ten eismas.

O yra koks varijantas apvaziuot ta LV-EE remonta kitais keliais? Juo labiau
jei pakeliui pavyktu ka nors idomaus aplankyt siaurinej Latvijos daly. Ne
per Valga - butu per didelis lankas, be to ten irgi remontu netruksta.