Tema: Re: Q: Lenkijos keliai
Autorius: ejs
Data: 2015-07-28 19:32:52
2015-07-28 18:43, Julius3 rašė:
> Į Austriją važiavom WZ - Katovice - Brno  - Salzbulg, (važiavom darbo
> diena) Varšuvoj buvom ~8-9 ryte, kamščių buvo bet nebaisiai, kokį 20-40
> min sugaišom. Daugiau kamščių nepasitaikė.

Tada gerai.
  Mums dar Decathlon'o reikia, tai arba WZ sustot, arba kur PL pietuose.

> Grįžom pro Vokietiją, prie Berlyno avarija buvo, sėdom į kamštį, 7 km
> važiavom 2 valandas.

Jep, čia kaip pasiseks. Galima per Cotbus, bet tuomet laukia Plačioji
Lenkija.

> Austrijos už kelius 10 dienų ~8 eur, Čekijoj ~11 eur.
> Lenkijoj autostrada nuo Vokiečių sienos iki Varšuvos 80 zlotų.

80 auksinų gaunas ~20€...

Su A ir CZ gaunas negerai, nes grįžtame po 12 dienų.
Nors yra mane navigacija pravedusi per CZ nemokamais keliais. Plius valanda.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not