Tema: Re: auto nuoma Kretoje
Autorius: Donatas
Data: 2015-07-27 10:18:42
su Graikais viskas dar ok: Rode teko is vietinio uz grynus, Kipre (ne
Graikai , bet artimi) per agentura vietine, bet gavau Europcar masina su
kreditine irgi ok.
Labiausiai neOk tai Italai, tiek mano, tiek kitu patirtimi.Jie be
kreditiniu neduoda, bet kai paima tada jau visko buna.
Graikai dabar itariu labai nores grynu, taip kad ramiai is vietiniu imk
ar bent preliminariai kokiu mail'u rezervuok.

--
Donatas