Tema: Re: Zakopane ar aplink
Autorius: gopenzo
Data: 2015-07-19 21:50:18
> Ar patogu/realu šeštadienį anksti ryte išvažiavus iš Vilniaus vakare
> būti vietoje? Per kur važiuoti, ko vengti, kokios kamščių galimybės?
> Grįžinimas planuojamas kokį trečiadienį/ketvirtadienį - klausimai tie patys.
Praeitą vasarą važiavom, iš Vilniaus pajudėjom kokią 5 val. ryto, o vietoj buvom atrodo apie 19 val. Šiaip kiek Google Maps rodo, tik maždaug ir užtrunka. Kamštukai buvo nuo Krokuvos iki Zakopanės, ten vos ne 100km pora valandų važiavom. Į priekį pjovėm praktiškai be sustojimų, o atgal stojom pavalgyt ir pan. tai  užtruko ilgiau. Vienu žodžiu - per dieną nuvažiuosit be problemų.

> Kur apsistoti, ar bookintis iš anksto internetu? Būtų idealu koks nors
> namukas/apartamentai prie kalnų, kad būtų aplinkui visokių lengvų
> hikingo trasų.
Bookinausi per hotels.com apartamentus netoli Krupovki gatvės (centro). Bet ten buvo kažkas suvelta ir realiai vietoj 1500lt už savaitę mokėjom 500lt. Nes visur rodė brangiau, o būtent hotels.com buvo pigiau. Šiaip ieškočiau per kokį booking.com ir panašiai. Žinoma, galima eit per vietinius portalus, bet tada reikės skambinėti ir šnekėtis. Vietoj ieškotis - galima, nes visur kaba skelbimai, bet asmeniškai man nepatinka tokia atrakcija, tad aš visad pasirūpinu iš anksto :)

Nu jeigu dar kas įdomu - klausk :)