Tema: Re: baidarėmis vilnele su vaikais
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-06-20 09:53:24
na man, kaip nedeliam baidariu fanui Lietuvoje apskritai nera daug vietu,
kur butu idomu su baidare paplaukiot, tie "pamegti" turistiniai marsrutai
nebaisia zavi:)
taciau tu tesius, jis tikrai ne is tu highly reccomended baidariniu zygiu,
gal labiau tiesiog alternatyva kitokiems laiko praleidimo budams, beto ypac
tinkamas ir saugus su vaikais.
siap tai vertinant pacia upe, labai abejoju, kad ten kazkas zenkliai
keiciasi ir atkarpoje nuo N. Vilnios: jei pasrauneja, tai tik pliusas, beto
ji tampa platesne, manau su vaikais irgi puikiai tinka - ramiai plaukciau.

"Trolis"  wrote in message news:mm28b0$6l8$1@trimpas.omnitel.net...

2015-06-19 17:31, Dede_Pranas rašė:
> Vilnele plaukem viena karta, kai turejome tik viena diena ir nenorejome
> kazkur toli vaziuot.
> plaukem nuo kazkur (neprisimenu, bet galeciau surasti) iki naujosios
> vilnios, ty be kriokliu ir pan, 4 val marsruta.
> upe pakankamai plati, nepasakyciau, kad srauni (irklot reikia), su vaikais
> netgi labai saugu, yra viena dvi vietos, kur galima issimaudyti.
> yra ir ilgesnis 6 val marsrutas, bet jo nerekomenduoju, labai jau
> uzknisantis ir su vaikais jau sunkiau ir nebetaip saugu.

Mačiau tavo paminėtą maršrutą- na man jis toks neįdomus atrodo. Noriu
plaukt būtent link baltojo tilto. (per belmonto slenksčius persineščiau).